Când vorbim despre autism, auzim foarte des cuvinte precum tipare, stereotipii sau comportamente repetitive. Acestea pot arăta diferit de la un copil la altul: fluturat din mâini, mers pe vârfuri, învârtirea sau alinierea obiectelor, repetarea aceleiași mișcări sau a aceluiași sunet.
Informații utile
Atunci când începem terapia cu un copil cu autism, primul obiectiv nu este neapărat învățarea unor abilități complexe, ci obținerea controlului – atât al adultului, cât și al copilului. Dar de ce este atât de important acest aspect?
Integrarea senzorială
11.11.2025
Prin terapia de integrare senzorială, copilul învață, pas cu pas, să își regleze răspunsurile la mediul înconjurător și să folosească informațiile senzoriale într-un mod organizat și adaptativ. Activitățile sunt concepute sub formă de jocuri plăcute și provocatoare, care stimulează sistemele senzoriale și contribuie la dezvoltarea echilibrului,...



